Servei de manteniment

Neteja d'oficines

Sol·licitar pressupost

El servei de neteja d'oficines que s'adapta a l'activitat de la teva empresa

El nostre servei de manteniment de neteja d'oficines s'adapta a les teves necessitats, mitjançant un contracte per hores i la possibilitat d'adaptar l'horari a l'activitat de la teva empresa.

Per a aconseguir la màxima higiene, eficàcia i qualitat, disposem d'un personal altament qualificat que utilitza les millors eines i productes homologats per a cuidar la gran diversitat de materials i detalls que es troben en una oficina.

El servei de neteja d'aquesta mena d'instal·lacions, implica aconseguir un ambient de salut laboral, còmode i agradable tant per al personal intern, com per a totes aquelles persones que accedeixen.

De manera periòdica, i sent conscients de la responsabilitat que comporta adquirir el compromís del manteniment i neteja d'una oficina, es realitzen auditories de seguiment i control del servei, amb la finalitat de garantir el compliment del contracte, detectar qualsevol millora o necessitat, així com aconseguir un alt grau de satisfacció dels nostres clients.

Dins del contracte de manteniment, el client disposa de l'oportunitat de contractar el servei de supervisió i reposició de l'enllumenat, així com si fos necessari en algun moment, la neteja puntual per alguna incidència soferta o bé per obres a les seves oficines.

Ens adaptem a les necessitats específiques de cada comunitat de veïns, pàrquing i oficina. Li atendrem sense cap compromís.

Un altre projectes realitzats

crossmenu
×